.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگراني مسئولان دانشگاه مازندران از عدم نظارت والدين بر دانشجويان غير بومي
به دليل كمبود خوابگاه دانشجويي تعداد كثيري از دانشجويان با مسئوليت خوداقدام به اجاره منازل مسكوني مي نمايند و بعضا اقداماتي از سوي برخي از آنان صورت مي گيرد كه نگراني هاي اجتماعي و اخلاقي را به دنبال دارد...
نگراني  مسئولان دانشگاه مازندران از عدم نظارت والدين بر دانشجويان غير بومي

در پي بازداشت چند دانشجوي دانشگاه مازندران توسط ستاد امر به معروف و نهي از منكر بابلسر ،  معاون دانشجويي و فرهنگي اين دانشگاه از والدين دانشجويان خواست تا نظارت و كنترل بيشتري بر فرزندان خود داشته باشند .
به گزارش ایسنا ، مرتضي علويان گفت:‌ به دليل كمبود خوابگاه دانشجويي تعداد كثيري از دانشجويان با مسئوليت خوداقدام به اجاره منازل مسكوني مي نمايند و بعضا اقداماتي از سوي برخي از آنان صورت مي گيرد كه نگراني هاي اجتماعي و اخلاقي را به دنبال دارد .
معاون دانشجويي و فرهنگي با اشاره به گزارش اخير ستاد اجرايي امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابلسر مبني بر بازداشت پنج دانشجوي پسر و يك دانشجوي دختر در خانه اي، با وضعيتي نامناسب ، ضمن ابراز تأسف شديد از رفتار غير اخلاقي تعدادي دانشجو نما كه سلامت اجتماعي شهر و دانشگاه را تهديد نموده اند از خانواده هاي دانشجويان خواست كه نظارت بيشتري بر فرزندان خود داشته باشند چرا كه خطر همواره متوجه دانشجويان است.
علويان گفت: ستاد امر به معروف پرونده دانشجويان خاطي را به دادسرا ارسال كرده و دادسرا دو نفر را به قيد وثيقه آزاد نموده است .
معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه مازندران با اشاره به برخي مطالب سايت هاي بيگانه در سياسي جلوه دادن اين بازداشت بدليل فعاليتهاي سياسي تعدادي از متهمان در گذشته افزود: ‌اجراي قانون براي همه يكسان است و فعاليت سياسي توجيه كننده اقدامات غير اخلاقي و منكراتي نمي باشد.
وي همچنين با اشاره به اقدامات افراطي و فعاليت هاي سياسي غير قانوني دانشجويان مذكور در سال گذشته افزود : ‌اين افراد كه در گذشته داعيه فعاليت هاي سياسي و آزاد انديشانه داشتند و با ناامن كردن محيط دانشگاه همواره موجب اقدامات نامناسب شئون دانشجويي بودند، هم اكنون با زير پا گذاشتن اصول اخلاقي موجب شكستن حرمت اجتماعي شهر و قداست دانشگاه شدند كه بايد حساب اين افراد را با ساير دانشجويان آگاه و حافظ ارزشها جدا دانست .
علويان با اشاره به برخورد قانوني دانشگاه با اين دانشجويان تصريح كرد : در كميته انضباطي پرونده اين دانشجويان بررسي و تصميمات لازم براي جلوگيري از تكرار اين موارد صادر خواهد شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 11 آذر 1386
سلام
مدرسه و دانشگاه خانه دوم دانش آموز و دانشجو است ؛ پدر جان
نا شناس 11 آذر 1386
اگر راست مي گوئيد كه واقعاً اعتقاد دارم راست مي گوئيد شجاعت برخورد شديد با اين قبيل دانشجويان را داشته باشيد و مثل رئيس قبلي دانشگاه مسئول بسيجي پائين دست را قرباني هواي نفس و قدرت طلبي خود ننمائيد. به نظر مي رسد تعداد زيادي از داشنجويان دختر و پسر شايستگي لازم براي يدك كشيدن نام دانشجو را ندارند و حريم دانشجو را آلوده كرده اند و بايد آنها را از سلك دانشجو جدا كرد تا مردم به دانشجويان به چشم آدم هاي منحرف هرزه نگاه نكنند. راستي چرا وضع حجاب و رعايت عفت عمومي در دانشگاه اينقدر ضعيف است؟ چه كسي بايد جوابگو باشد؟

يك بسيجي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.